poczekaj sekundeczkę
MENU
PROJEKTY AKTUALNE

PROJEKTY ARCHIWALNE
 
  

 DYPLOMY I CERTYFIKATY

 

 

 

start /
serwis w tej chwili ogląda 9 osób
serwiszglossie
KSIĘGA GOŚCI dodaj wpis
archiwum: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
przystojny John
Domagam się aby przywrócono na stronie głównej zdjęcie z Karoliną Radzewicz. Codziennie, nieodmiennie wpisywałam w wyszukiwarkę stronę tej oto szkoły aby podziwiać ten uroczy uśmiech na 3/4 twarzy.. Wszystko teraz traci dla mnie sens. prosze przywróćcie starą tapetę.
[ Bartoszyce u Szczurkowo ] [ 2010 03 22, 21:26 ]
web
mamy mala reorganizację, która odrobine się przedluża.
[ 2010 03 17, 23:08 ]
lu
Mam pytanie co się dzieje ze stronką Francuską ?! Niech ktoś chociaż wrzuci tam słówka ; )
[ 2010 03 17, 19:42 ]
Kamil
Pozdrowienia dla najlepszego Liceum w Polsce ;-)
[ 2009 12 21, 11:09 ]
Michał
Cześć, pisze żeby pochwalić webmastera, naprawdę świetna strona, marzę o tym żeby moja szkoła miała choć w połowię taką stronę. Dzieki za udostępnianie arkuszy maturalnych na stronie. Pozdrawiam serdecznie
[ Wronki (Wielkopolskie) ] [ 2009 11 18, 21:53 ]
No jaaa
Ja się bardzo Cieszę! ;D
[ Bartoszyce ] [ 2009 11 12, 18:26 ]
Piotr
Stronka bardzo fajna.Podoba mi sie.Jest godna oglądania.Wpadnijcie tez na stronke mojego gimnazjum www.gwb.pl Zapraszam! Pozdro
[ Krusze ] [ 2009 11 8, 19:15 ]
no jaaaaa ;D
Serdeczne podziękowania dla Amadeusza (Adi'ego), że nie wstawil do galerii wszystkich zdjęć z DEN. To by była porażka xD
[ Bartoszyce ] [ 2009 11 5, 19:37 ]
mada-nirvanik:D
"ŻEROM" górą!!! był, będzie i zawsze będzie szkoła, którą będę zawsze miło wspominać, a w szczególności lekcje j.angielskiego i ciekawe aforyzmy prof. Kundzicza tydzież "Stanleya":P moze niedlugo wpadnę do Was na kawkę:D p.s a co z tą wystawą prac? wiszą jeszcze? może sie poświęcę i coś maznę:D jeżeli chcecie...;D 3majcie się, powodzenia maturzyści!!! matura nie jest taka zła,zapewniam,że nie dacie plamy...mam taka nadzieję:D pa,pa,pa,pa,pa:D
[ b-ce ] [ 2009 10 9, 12:55 ]
magda-absolwentka
pozdrawiam cale grono pedadogiczne aw szczegolności prof. Kundzicza,prof. Subocza i prof. Bryszkowską, Kocham Wassss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
[ b-ce ] [ 2009 10 9, 12:45 ]
Łukasz
Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona. Godna polecenia. Pozdrawiam!
[ Warszawa ] [ 2009 08 8, 21:22 ]
amj
Anna Janicka, Marta Kwilińska i Justyna Krześcijańska domagają się przywrócenia kamerki szkolnej! xDD na boisku jest wiele niebezpieczeństw, trzeba to monitorować. ;)
[ 2009 04 21, 13:46 ]
katarzyna barbrich
odezwij sie Agnieszko,co tam u Ciebie?Czekam,pozdrawiam kasia
[ london ] [ 2008 09 14, 20:36 ]
Justyna
Witam! Trafiłam do was przez przypadek. Miałam kiedyś okazję poznać waszą dawną nauczycielkę Panią Weronikę Falkowską. Cztery razy byłam u Was na kolonii kiedy byłam dzieckiem. Pamiętam plac XXX - lecia (przynajmniej tak się wtedy nazywał). Tam odbywały się turnieje międzykolonijne. Pamiętam też posągi gdzieś przy ulicy. A tak wogóle to jestem absolwentką II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie. Pozdrawiam gorąco.
[ Tomaszów Mazowiecki ] [ 2008 04 9, 22:51 ]
Kamil K
Oho, szkolny klub kajakowy :) szkoda, że się nie wznowił za moich czasów. Brawa dla Pana Biniędy, pomysł-rewelacja!
[ B-ek --> P-ń ] [ 2008 04 4, 06:54 ]
Siwy
Witam :) fajna stronka sporo informacji o szkole a w dodatku fajnie zaprezentowane. Pozdrawiam :))
[ 2008 01 14, 12:46 ]
Wiesława Przybysz/Lipińska
Witam i serdecznie wszystkich pozdrawiam, szczególnie serdecznie pozdrawiam uczniów klasy "A" 1962 -1966 /matura 1966/.naszym wychowawcą był Karoń Władysław.
[ Szczecin ] [ 2008 01 1, 15:42 ]
Marcin
Imponujący serwis. Bardzo podoba mi się szata graficzna. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu strony! Pozdrawiam.
[ Warszawa ] [ 2007 12 29, 16:30 ]
samorzad
dziekujemy wszystkim za przybycie na jaselka szkolne. pomimo ,ze organizowane byly po lekcjach frekwencja dopisala. Dziekujemy p. Doroszko,p.Kobus i p. Brzezinskiej za poswiecenie swojego wolnego czasu i pofatygowanie sie.
[ 2007 12 20, 22:49 ]
Marta
Witam serdecznie Wszystkiego dobrego w ten nadchodzący Cudwny Czas - Dużo Gwiazdek z nieba...Mam ogromna prośbę - proszę gorąco pozdrowić Wspaniałą Panią Profesor Ewę Reut, czy mogłaby to mnie napisać? Zapodziałam jej ades mailowy...serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam Całe Bartoszyce z Ustki !!!!!
[ 2007 12 15, 11:29 ]
archiwum: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

98,2 %
ZDAWALNOŚĆ
MATURY
W 2017r.
W NASZYM LO

KONTAKT

11-200 Bartoszyce

ul. Boh. Monte Cassino 9

lo@bartoszyce.info

Sekretariat
89 762 28 59
Pokój naucz.
89 762 10 83
Biblioteka
89 762 10 84
Pedagog
89 762 10 81
CERTYFIKATY